niedziela, 19 lutego 2012

Moro kamuflaż

Zainspirowana Bartoszowym etui uszyłam pokrowiec na laptopa brata.
Moja cierpliwość została wystawiona na próbę wiele razy, ale nie poddałam się. Wszywanie suwaka na zakrętach nie jest moim ulubionym zajęciem :) Obyło się bez niecenzuralnych słów, większego prucia i odkładania roboty na później, więc uznaję to za mały sukces:) Moro materiał pozyskany z resztek od szycia mundurów dla żołnierzy na misje i trzeba było patchworkować całość, ale efekt mi się podoba. Przepikowałam na łączeniach dla wzmocnienia i z ociepliną po przekątnych. Podszewka też z ociepliną, dzięki temu etui jest puchate i chroni komputer przed czynnikami zewnętrznymi.

Ps. Brat zaakceptował dzieło. Krytyka nie była ostra :) Podoba mu się!
 




11 komentarzy:

  1. Fantastyczne!!! Bardzo podoba mi się wszycie zamka - umożliwia swobodne wkładanie i wyjmowanie bez narażenia na rysy i otarcia od zamka. Super:!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Taka opcja bardzo ułatwia korzystanie z etui, ale jego wszycie to wyzwanie dla super cierpliwych:)

      Usuń
  2. Super. I materiał odpowiedni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Tobie wyszło! I mądrzej postąpiłaś, że tylko jeden narożnik jest z zamkiem :-) Gdyby mi ktoś podarował takie etui wcześniej to nie musiałbym sobie szyć sam ;-) hihi...
    No i cieszę się, że miałem w tym dziele choć mały udział ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłeś moim motywatorem:)Dzięki, brat się wreszcie doczekał. Chciałabym uszyć jeszcze jeden dla koleżanki na urodziny, ale muszę odstresować ten zamek:)

      Usuń
    2. Eeee tam, zamek nie jest taki zły. Ja na żywioł wszywałem po łuku i jakoś wyszło ;) Tunikę bez zamka szyłem i Ci powiem, że jakoś mi dziwnie, że coś szyłem i zamka nie było. To chyba jedyna rzecz, która od początku mi wychodzi bez prucia i nerwów ;)

      Usuń
  4. Świetne,typowo męskie etui

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszedł świetnie i tak męsko, zamek profesjonalnie wszyty, szwy pochowane - rewelka:) Mam uszyć synowej ale chce z przegródką na tablet a ja nie mam pojęcia jak się za to zabrać:( ale zrobię bez zamka - na rzepy i basta

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pokrowiec. Wygląda bardzo profesjonalnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokrowiec wyszedł rewelacyjny i męskim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super meski pokrowiec :)Brat nie mial czego krytykowac, bo swietnie go uszylas!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz wyrazić swoją opinię.