niedziela, 24 stycznia 2016

Zazieleniło się....

W nowym roku chciałabym uszyć przynajmniej jedną rzecz w miesiącu.
Fajnie gdyby to był ciuch, moja szafa byłaby szczęśliwa :)
Overlock nie jest już taki straszny, nawlekanie nici też idzie mi coraz lepiej.
Dostałam w prezencie nowy numer Ottobre Kids i już snuję plany szyciowe :)

Tymczasem, w prezencie urodzinowym dla 4 latka, uszyłam 2 bluzki odrysowane od aktualnie używanej i w idealnym rozmiarze. Model już przetestował, chodzi w nich chętnie, także 2 godziny szycia uznaję za sukces. Powstały z dwóch 50 cm kawałków dzianin (kupiłam na testy). Połączenie mi się podoba i na pewno nie raz jeszcze je wykorzystam. Uszyte w całości na overlocku. Tak, leniwa jestem i nie chciało mi się przesiadać na stębnówkę do podłożenia rękawów i dołu.





6 komentarzy:

  1. Fajowe bluzy! Podoba mi się takie połączenie kolorów. To styczeń i luty masz odhaczony! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, tak mogę leżeć do marca ;P dziękuję za miłe słowo.

      Usuń
  2. Ale śliczne bluzeczki. Jakie ciekawe połączenia. Podziwiam twoje prace. możesz szyć dla całej rodziny. buziaczki.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz wyrazić swoją opinię.