niedziela, 5 lutego 2017

Raglan prawie idealny

Poszukiwania trwały dość długo. Już myślałam, że "bluzka hit" z Burdy 8/2015 będzie ideałem, ale chciałam jeszcze rękawa raglanowego z jednej części. Burda 1/2017 i model #102 przyszły z pomocą. Zadowolona wykroiłam rozmiar 40 bez dodatków na szwy i jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że jest wielkim worem, over over over size'owym!!!!Modne, fajne, kryją boczki, nie widać niedociągnięć, fajnie wyglądają na szczupłych i wysokich, ale ja czuje się w nich jak wielki słoń o małym wzroście :P
Sprułam wszystkie overlockowe szwy.....tak, tak sama sobie gratulowałam jak skończyłam :) :), pościnałam tu i ówdzie, zszyłam i jestem zadowolona. Myślę, że to dobry model do wszelkich kombinacji. Zdecydowanie wykorzystam ponownie. Dzisiejsza pogoda pozwoliła na sesję, to i wpis się pojawił. Zapraszam :)




10 komentarzy:

  1. Bardzo udana bluza! Z raglanami w Burdzie bywa różnie, sama się o tym przekonałam, ale Twoja bluza leży idealnie!
    A ten batikowy print jest boski! (dobrze widzę,że to batik? :-D ) Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh,dziękuję pięknie za komplementy.tak to batikowa dzianina,taka miła w dotyku,że chce się ubierać non stop;) jeszcze nic mi się nie udało uszyć z burdy bez poprawek,ale czasem trud się opłaca :):)

      Usuń
  2. Bluzka jest bardzo ładna i włożyłaś w nią dużo pracy, wiem co to znaczy prucie i jak każdy to lubi, poszukiwania idealnej formy na raglan, mogły trwać długo, ja moją musiałam sama korygować, żeby pasowała do mojej figury, niestety te z Burdy nie do końca na mnie dobrze leżą.
    Bluzeczka Toja leży idealnie i wygląda na taką milutką.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowo.dopasowania trwają jeszcze, może kiedyś będzie idealnie.próbować trzeba zawsze;)

      Usuń
  3. Świetna bluza i tkanina jaka fajna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze w tym wyglądasz :) i ma kto robić Ci zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, uniwersalna bluza, super kolor - batiki mają swój urok :)
    Bardzo dobra sesja zdjęciowa, jak bardzo czasochłonne jest robienie zdjęć z samowyzwalaczem w kilku miejscach ? Mnie to chyba także czeka ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękiję. W dużej mierze to zasługa pogody.A sesja ppdczas spaceru z niezbyt cierpliwą 4 latką trwała kilka sekund;)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz wyrazić swoją opinię.