wtorek, 23 lutego 2016

Przyjemne z pożytecznym

I znów Ottobre nr 1/2016. Góra od sukienka raglanowej model 18, rozmiar 104 i bluzka znaleziona w SH. Falbanki tak mnie urzekły, że nie mogłam się powstrzymać i od razu pomyślałam o sukience w wersji mini. Połączenie z szarym mi się podoba. Dodałam jeszcze kwiatek z pozostałości po bluzce i przyszyłam go do szarej góry, ale nie załapał się na sesję. Wygląda uroczo :) Modelka postanowiła się trochę pokazać, na razie nieśmiało, ale liczę na owocną współpracę w przyszłości :) :)





 Tyle pozostało po bluzce :)


Przyjemnie stworzyć coś nowego z czegoś starego małym nakładem pracy i niewielkim uszczerbkiem w portfelu :) Uwielbiam przeróbki!

4 komentarze:

  1. pomysłowe połączenie :) uwielbiam recykling ubrań :) pozdrawiam!
    Kora szyje

    OdpowiedzUsuń
  2. następna śliczna sukieneczka do kolekcji. Falbanki urocze.Podziwiam Twój recykling.Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukieneczka wyszła uroczo :) Ja również bardzo lubię przerabiać niechciane rzeczy na nowe - świetna z tym zabawa. A jak pobudza wyobraźnię ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz wyrazić swoją opinię.