niedziela, 10 czerwca 2018

Sukienka za złotówkę

Od dawna już wiadomo, że chodzę do second handów w  poszukiwaniu "dawców". Ostatni super łup to spódnica maxi, rozmiar 16, za złotówkę. Szkoda, że sklep się zamknął, bo fajne były złotówkowe sobotnie łowy :) Uwielbiam takie szycie, bo nie drżę przy krojeniu i psychicznie szyje mi się łatwiej :) :)

Burda szycie krok po kroku 1/2018, sukienka (źródło: burda.pl)


Plusy:
-szybko i łatwo się szyje


Minusy:
- wykroiłam 40 (tak wskazuje tabelka i mój biust), nie dodałam na szwy, a i tak wyszła dużo za duża, oversize'owa rzekłabym, gdyby ktoś pytał :), do zwężenia
- szerokie rękawy- jak podniosę rękę, to dziurę mam aż do pasa i wszystko mi widać :P, do poprawki
- niezbyt komfortowy dekolt z tyłu, zjeżdżają ramiona, przydałby się pasek, albo wiązanie

hmmmm, czy ja jeszcze polubię się z Burdą?










17 komentarzy:

  1. Sukienka urodziwa,kolorowa, letnia. Prezentujesz się w niej fantastycznie. Podziwiam Cię moja kochana za umiejętność szycia, wyboru materiałów za dokładność, cierpliwość, za wszystko. Kocham Cię,

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie, pasuje Tobie!!! Oj i ja uwielbiam poszukiwania dawców z sh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :*
      Ostatnio coś krucho ze sklepami,zamykają się na dzielnicy :)

      Usuń
  3. Welcome. nice to see you here.I appreciate your words,thank you.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojoj, nie strasz! Mam w planach uszycie bluzki z tego wykroju i to z drogiego materiału, więc żal by było zmarnować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia i czekam na efekty. Ja jednak nie ufam Burdzie i za każdym razem się w tym utwierdzam.

      Usuń
  5. Bardzo ładna i super w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka, jeśli minusy Cię denerwują to poprawiaj, bo warto :) Ekstra wyglądasz :) Ostatnie zdjęcie z Córą szczególnie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,na pewno poprawię,bo to niewielki wysiłek,a zmiana będzie znaczna i lepiej się będę czuła 😊

      Usuń
  7. Też uwielbiam zakupy w sh po 1zł. U mnie w mieście ciuchlandy mają się dobrze i dni po 1zł też :) I tak, wtedy łatwiej się szyje ;) Super sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakby na to nie patrzeć, to sukienka na figurze, mimo wypisanych niedoskonałości kroju prezentuję się wspaniale! Warto poświęcić chwilkę aby poprawić co przeszkadza, bo całość jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie, że nie widać niedoskonałości. Poprawię i będę się nią cieszyć :) Dziękuję

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz wyrazić swoją opinię.