niedziela, 29 lipca 2018

Druga szansa

Znów nie mogłam się oprzeć Burdzie i kupiłam sierpniowy numer. Kilka rzeczy wpadło mi w oko. Do realizacji jednej z nich przystąpiłam kilka dni temu. Spódnica maxi z second handu + kawałek dzianiny, która zalegała już pół roku zaowocowały nową sukienką. To wersja testowa, chciałam sprawdzić jak się szyje i nosi. Sukienka jest całkiem ciekawa, połączenie 2 tkanin daje wrażenie bolerka :), ale nie obyło się bez przeróbek.

Wg Burdy centymetry w tabelce ( i moim biuście) sugerują wyciąć rozmiar 42 + dodatek na szwy. Przezornie wycinam 40-kę, nie dodaję nic na szwy, kroję, przymierzam i mam super oversize. Jedno zwężenie, drugie zwężenie, zmiana szerokości i wykończenia rękawa i można się pokazać ludziom.
Pominęłam gumkę w pasie, zamiast niej pasek. Myślę, że z jednej tkaniny będzie fajnie wyglądać, tu musiałam kombinować, bo nie wystarczyło mi materiału z jednej spódnicy :)
Oceńcie sami.
Burda 8/2018, model 101 (zdj. z Burdy)







20 komentarzy:

  1. Dałaś radę jak widać. Przeróbki sprawiły, że sukienka prezentuje się wyśmienicie. Brawo Ty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ją w planach i bardzo mi się podoba Twoja wersja, ciekawe jest połączenie tych dwóch materiałów. Wyglądsz super w tej sukience. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się,że się podoba. Czekam na Twoją realizację,na pewno będzie piękna.

      Usuń
  3. Bardzo fajnie wyszła z tym połączeniem tkanin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem niektóre rzeczy dzieją się przypadkiem,tu zabrakło mi tkaniny na całość i musiałam się ratować sztukowaniem ;)

      Usuń
  4. Wspaniale :) pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć,
    Bardzo dobrze zrobiłaś odchudzając tą sukienkę. Teraz pasuje idealnie, a oversize byłby dziwny w tej wersji.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie odchudzenie wyszło jej na dobre,mi również,hahaha.Dziękuje za miłe słowa 😊

      Usuń
  6. No kochana, nie wydaje mi się ale jestem pewna, sukienka jest świetna!!! Połączenie dwóch tkanin rzeczywiście daje ciekawy efekt. Dobrze że nie mogłaś się oprzeć Burdzie i kupiłaś sierpniowy numer :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci wyszła ta sukienka. Super dobrane tkaniny. Dobrze zrobiłaś zwężając sukienke bo wyglądasz super. Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się,że się podoba. przed zwężeniem wyglądałam jak balonik :D

      Usuń
  8. Wspaniała sukienka, tak mnie naszło żeby ją uszyć....hmmm..tylko kiedy:) Bardzo ładny krój i można fajnie zestawiać tkaniny jak Ty zaprezentowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje.Z Twoim tempem szycia,to na pewno jeszcze zdążysz tego lata:)

      Usuń
  9. Słyszałam,że burda ma za dużą rozmiarówkę, ale ze swojego doświadczenia potwierdzić tego nie mogę, bo jeszcze sama z niej nic dla siebie nie szyłam. Za to efekt połączenia dwóch materiałów i krój bardzo mi się podoba. Dobrze Ci w niej, a jeśli do tego dobrze się w niej czujesz masz idealny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i po zmianach bardzo ją lubię;)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz wyrazić swoją opinię.