wtorek, 8 września 2015

Sezon na gruszki trwa


Nie, nie znudziły mi się jeszcze gruszki. Uważam, że są pozytywne, piękne i bardzo energetyczne, dlatego postanowiłam wyposażyć w nie naszego przedszkolaka. Przecież nie będę kupować worków na kapcie :)
I tak oto powstały cudnie odszyte gruszkowe akcesoria. Wewnątrz szwy francuskie, żadnych zbędnych nitek, zygzaków, widocznych szwów. Sznurki ze sznurowadeł z zapasów (nie wyrzucam jeśli nadają się do powtórnego użycia). Gruszki i surówka bawełniana z Ikei uwolnione.
Pierwszy raz malowałam farbami akrylowymi. Szablon imienia wydrukowałam sobie na komputerze, ale nie jest idealnie, muszę jeszcze potrenować. Umówmy się, że stan na dziś przedstawia szaloną wizję artystki i wszystko zostało zamierzone :) :) Aplikacja gruszki wycięta z materiału i usztywniona flizeliną. I to by było na tyle, 2 worki, a tekstu jakby to co najmniej suknia ślubna powstawała :) :)
Zapraszam na zdjęcia. Przedszkolak się nie załapał, ale dumnie nosi swoje worki. Nie chce ich zostawiać w przedszkolu :)





Worki zgłaszam u Mamamiszyje i Diany



            


16 komentarzy:

  1. Super :) fajny pomysł z podpisem farbami :) na pewno nikt się nie "pomyli" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) fajny pomysł z podpisem farbami :) na pewno nikt się nie "pomyli" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wyszły woreczki z gruszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne worki! Ja tam nie widzę żadnych niedoskonałości! A właścicielka ma podwody do dumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, zwłaszcza materiał ;) Ja swojemu też uszyłam ale nie wyszedł tak pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne worki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszystkie miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż żałuję, że mój mały żłobowicz nie nosi ciapów, bo mogłabym zgapić od Ciebie pomysł na genialny laczkowy worek. Cudo, cudo prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To uszyj mu i niech sobie w domu zabawki ponosi :) Nie krępuj się :) Dziękuję za komplement.

      Usuń
  9. Może tak zrobię. Na razie Krzyś więcej czasu spędza w domu niż w żłobku, więc może sprawie mi worek na klocki. Choroby nas nie omijają i obecnie choruję ja, Pan P. i Krzysztof...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo soczyste gruszki :) Super worki i nic dziwnego, że właścicielka nie chce się z nimi rozstawać

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra literki! Dobry pomysł. Worków, woreczków dla Szkrabów nigdy nie za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie woreczki ;) Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne,ostatnio bardzo spodobały mi się takie owocowe wzory :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za komplementy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz wyrazić swoją opinię.