niedziela, 26 sierpnia 2018

Bluzka ze spódnicy

I znów Burda poszła w ruch (Szycie krok po kroku 1/2018). Sukienka z tego postu tym razem jako bluzka. Zmniejszyłam wykrój z 40 na 36, nie dodałam na szwy, a wręcz szyłam szwy francuskie :) i chyba jest w sam raz. Zapomniałam tylko o wiązaniu z tyłu, przydałoby się, bo jednak spada z ramion podczas użytkowania. Następnym razem się poprawię. Po raz pierwszy pokusiłam się o odszycie dekoltu zamiast lamówki i jest fajnie, nowa umiejętność :) Bluzka wykrojona ze spódnicy maxi złowionej w second handzie za grosze :)  Uszyta w prezencie dla mamy, wypożyczona przeze mnie tylko na sesję :) :)
I co myślicie?









21 komentarzy:

  1. Świetna bluska ! Bardzo wdzięczny wzór na lato ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna!!!!! Nie przesadzam, uwielbiam nieco luźne i "bezkształtne" bluzki, są wygodne, ładnie wyglądają, nie pokazują naszych fałdeczek :)
    A do tego recykling - dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowo,też wolę luźniejsze fasony,a recykling wolę zawsze :)

      Usuń
  3. Wyszło super! Ja mam już ten wykrój odrysowany, ale jeszcze nie zabrałam się za szycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawaj,dawaj,choć ciekawa jestem tej sukienki w paski również ;)

      Usuń
  4. Cześć,
    Ta bluzka ma tak rewelacyjny dekolt na plecach, że aż samej zachciało mi się uszyć podobną. Ekstra!
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,dekolt robi efekt wow,ale jest mało praktyczny,bluzka zsuwa się z ramion :)

      Usuń
  5. Śliczna bluzeczka. Dziękuję kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna i pomysłowa bluzka :) Podoba mi się ten dekolt z tyłu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę fajna, warto szyć ;) dzięki za miłe słowo

      Usuń
  7. Szyłam tą bluzeczkę bardzo fajna!! Wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Mi spadają ramiona,muszę pomyśleć o wiązaniu z tyłu w następnej.

      Usuń
  8. I świetnie, śliczna bluzeczka w ulubionej kolorystyce :) Obie Panie super się prezentują :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też żałuję, że nie wszyłam tasiemki bo mnie czasem denerwuje ta bluzka, że się zsuwa z ramion. Twoja wersja piękna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedyny mankament ;) reszta bez zarzutów,podoba się.Dziekuję

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz wyrazić swoją opinię.