niedziela, 24 lipca 2011

Wymianka

Na moim ulubionym forum zaproponowałam Ani wymianę: torba na zakupy za fartuszek. Torba jest dwustronna, pojemna, z dwojgiem uszu. Fartuszek od Ani wykonany po mistrzowsku do ostatniej nitki. Piękny materiał, wiązany na szyi, dwustronny, z jednej strony kieszeń. Cudo! Lepszego nie mogłam sobie wymarzyć. Zajrzyjcie do Ani na jej bloga Niesforne szmatki, popatrzcie jaka zdolna i wszechstronna z niej kobieta.
Torba, którą ja wysłałam do Ani





























Fartuszek, który dostałam


2 komentarze:

  1. Dziękuję za odwiedziny, rówież składam rewizytę. Jak dobrze solidaryzować się z innymi szyjącymi osobami:) Podobają mi się Twoje rzeczy, ale za tą torbę to mogłabym się zabić! Świetny materiał, moje kolory.. cudo^^ powodzenia w szyciu:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz wyrazić swoją opinię.